Ett beroende får mig ut på banan igen

Jag har inte bloggar på över ett halvår, men jag har känt nu ett tag att det rycker i bloggtarmen. När tankar formuleras i blogginlägg och man inte kan vänta längre med att få tvätta sin smutsiga byk semioffentligt, då vet man att det är dags igen. Trodde bloggen som uttrycksform var död i våras, mest för att jag var tråkig och aldrig orkade uppdater i guess. Fick för mig att så var fallet i alla fall, men nu känns den högst levande igen. Mycket tack vare flera nyupptäckta stjärnor som jag följer varje dag.

Fakta: Jag signar mig på worldpress, egentligen endast för att kunna fortsätta mitt osunda förhållande till den goda hustrun,  men nu när jag ändå är här kan jag ju göra det bästa av saken…

Det är officiellt. Mallan är tillbaks på nätet. Tjoho!

Kommentera

