All work and no nupp

dsc00410

Hemma från en fin dags arbete.
Större delen av dagen spenderade på café Javasavi vid Årsta torg. Mycket fint ställe, och socialt. Inte för att barnvagnsmaffian är min bästa gäng att hänga i, men det tillförde en rätt gemytlig atmosfär ändå.

Reflekterade även över hur sjukt lättraggat det verkade vara på stället. Alla pratade med varandra, hade gemensamma intressen (sina kiddos) och var sådär straxutanförtullarna-snygga. Kruxet måste ju vara att alla (ja, eller i alla fall de flesta) där redan har en partner, eller i alla fall har fått nuppa på hyfsat regelbunden basis det senaste året. Jag tycker det känns lite orättvist. Öl i all ära, men jag vill ha ett lika lättraggat forum som lattemammorna! Sedan slog det mig, the bloggosfär. Var ska jag få ligga om inte här!?

One response to “All work and no nupp

  1. Haha, eller, förlåt mig – harkel – hehe. Fin länkning … den hade jag ju helt missat.

Kommentera

