Jo, angående högen med chick-lit nedan…

Jag är såklart medveten om att litterärt sett så är det bara skräp, men det är  såhär va, att jag och GTG har kommit på värdens bästa plan. Jag kan inte avslöja för mycket ännu, finns ju risk att någon bara kommer in and steals my thunder (paranoid? Va, vem sa’t?!)  men den existerar i allra högsta grad.

Man kan väl lite kort säga att planen innefattar solsemester, paraplydrinkar, laptop, sangria, ickenormativa parförhållanden, populärkulturella markörer och övrig sprit. Duger så? Bra!

Sedan måste jag ju säga att jag trots allt älskar mitt gamla lärosäte i Småland. Har inte lästkursen själv, men jag blir väldigt sugen.  Se här, fa-an så fint!

Kommentera

