Fresh start

2010 var ett fint år då mycket hände, något som dock INTE hände var att jag  bloggade. Eller jo, lite men inte alls tillräckligt. Nu tänker jag dock bättra mig. Här och nu. Jag lovar er guld och gröna skogar under 2011, ja eller snarare kaffe, sci-fi, häxkonster, betraktelser från kultursverige, tips & trix, loppisfynd, litteraturdjupdykningar, fjanteri, allvar och allt där emellan. Ska vi säga så? Bra!

Har velat fram och tillbaks kring om jag ska byta domän eller inte, men nu lägger vi allt det där bakom oss och bara kör säger häxan.

Vi börjar med den där 2010-listan som cirkulerar lite här och där och på andra ställen... Och den är så lång så jag tror vi tar den i etapper.

Kommentera

