Alltså, ”Min dröm”… inte ok.

Kom på att jag någon gång i våras skrev upp en massa jättespännande saker jag ville blogga om i ett dokument. I jakten på det hittade jag istället ett dokument med namnet ”min dröm”. ”Guu så spännande”, tänkte jag. ”Här kanske jag i ett infall av visdom och klarsynthet har skrivit upp något bra och eftersträvans mål med mitt liv”, DOCK ATT så inte var fallet.

Innehållet var istället en hastigt nedkrafsad drömsekvens (en sådan man har när man sover alltså) och beskrivningen nedan lämnar mig ganska… tom?

Jag har formulerat mig enligt följande: En seriemördare dödar folk i min närhet. Fallskärmshoppning.  Robinson (min outfit  = min grå kofta med puffärm och inga byxor.)  Jag berättar ett skämt (Soran Ismails) om sexköp för Mikael Barani (som bl.a. är journalist på Eskilstuna kuriren red.anm.). Han tyckte inte det var så kult. SLUT

Om någon är intresserad av att köpa filmrättigheter (ganska billigt) är det bara att kontakta mig. Jag spelar gärna huvudrollen –  tacksamt!

MVH Häxan


Kommentera

