Kreativitet ur kaos, succé ur förnedring!

Gu så harmonisk jag är!

Här sitter jag en fredag efter lunch  första arbetsveckan på året och har ägnat förmiddagen åt att styra upp möten, boka tågbiljetter, prata med/peppa en gammal proggare från Skåne (japp, sånt ingår i min arbetsbeskrivning) och  skickat lite viktiga mail. Ett av mailen kommer förhoppningsvis generera en halv mille till kulturen vilket känns rart.

Belönar mig själv nu med lite gubbcountry och bloggy. Kanske har dagen varit så harmonisk pga. svettigt yogapass i går, alternativt för att jag i morse tappade min äggkopp… i mitt te. Kreativitet ur kaos, succé ur förnedring! Naturligtvis fanns GTG där med sin iphone och naturligtvis hamnade jag på facebook. Det är så vi jobbar i kollektivet, för som alla vet kan det finnas ömhet i såväl  ett slag över munnen som i en offentlig uthängning i sociala medier.

Kult va det iaf!

MVH

HÄXAN

 

Kommentera

