Du sökte en skvader och fann mig – du är besviken.

Jag tror mitt liv är komplett nu.  Kanske att jag håller här, för att stanna i denna fantastiska känsla. Två personer har googlat ”skvadern” och kommit hit till min blogg. Jag är rörd. Det är så stort. Jag vill att det ska hända igen… och igen. Därför ger jag er, ännu en gång, the one and only, klyktattarnas stolthet – SKVADERN!Bildern är dock snodd från nätet/internet och jag vet inte vem som är upphovsperson, men orginalet går att skåda på Hantverks- och Sjöfartsmuseét på Norra Stadsberget i Sundsvall. Här finns även olika bra fakta om Skvadern – världens bästa djur!

Kommentera

