Lisa Larsson, vintage och prickar

Nu ska jag ge mig ut på stadens gator för att hitta den ultimata festklänningen till det bröllop som jag ska gå på den 5e februari. Jag tänker dammsuga vintagebutikerna i SoFo först och främst. Förhoppningen är att Lisa Larsson ska plocka fram den perfekta klänningen åt mig ur sina gömmor, det gjorde hon senast jag skulle gå på bröllop 2007. In med näven i en hög med trasor och ut kommer den fantastiska polkadottklänning som jag använt typ oavbrutet sedan dess.  Här klappar den en katt i Grekland till exempel.Vill tillägna denna bild till Fröken B som har inspirerat mig att arbeta i paint. Det var ett roligt och kreativt moment under min lördagsförmiddag. Tack å hej!

Kommentera

