Göteborrrrg

Vaknade 05.56 med känslan ”något är fel”! Det var korrekt. Det som var fel var att jag skulle kliva upp inom fem minuter, klä på mig och åka till centralen. Nu sitter jag på tåget till Göteborg för jobbmöte.

Känsla 1: Hade väldigt gärna varit kvar  sängen.

Känsla 2: Ska trots allt bli roligt att träffa alla snälla Göteborgare. T.ex kulturarbeterskan som jag ska bo hos. Hon jobbar med buskis etc!

Känsla 3: Kul/sjukt att nätverka i bistron. Har träffat två fellow-kulturarbetare samt kastat långa blickar efter Catti Brandelius (men ej vågat erkänna min dyrkan av henne).

Nu ska här jobbas samt läsas Sookie Stackhouse-bok. Hejpåre!

Kommentera

