Jag är med bokcirkel!

Annat bra resultat efter Göteborgsvisiten är att jag numera är med bokcirkel! Hurra! Jag, Anna och C,  som båda uppskattar SF & skräck precis som jag, ska ge oss på det där med att läsa & diskutera. Att vi bor i olika städer är ett smärre problem, men än så länge har vi styrt upp en Facebook grupp där vi diskuterar val av bok, så jag tror nog att vi ska få till det.

Jag är inne på att vi ska läsa Kelly Link – Pretty Monsters, medan C verkar sugen på att gå loss på  io9’s lista över The 15 Best Speculative Fiction Books of 2010. Som ni ser kan ju detta bli hur bra som helst!

Ps. Anna höll förresten med mig när det gällde mina invändningar kring slutet på The Passage. Amy = deus ex machina = inte så kul.

Kommentera

