Typ det vanliga

Någon som är nyfiken på vad Kulturtanten ska göra i dag?

Svar: Skriva två bidragsansökningar till två olika län/landsting, förbereda ett stycke föredrag samt ett stycke föreningsutveckling, förbereda två utvecklingsmöten med två distriktsstyrelser samt ringa en förening med ganska gulligt namn. Dessutom lunch med annan kulturtant samt spinning på friskis (obs! bokat passet, kan ej smita etc.).

Slut på information, varsågod!

MVH Kulturtanten

Ps. Bilden föreställer tyvärr inte denna kulturtant utan alla kulturtanters andliga ledare Gudrun Sjödén. Så jävla fin!

Pps. Bilden är snodd/lånad från nätet.

 

3 responses to “Typ det vanliga

  1. Det påminner mig. 1 jag ska boka ett friskispass idag. 2. Om jag börjar köpa Gudrun Sjödén-kläder. Då har jag tappat bort mig själv i kulturträsket.
    A det va ba det. Hej. /Fröken

  2. Kulturinjektion

    Äger själv två stycken strumpbyxor från nämnda tant. Fina! Ska dock vänta med tunikorna…. något.

Kommentera

