GTG bju’r på trerätters

I kväll bjuds det på tre-rätters i kollektivet och temat är Italien. Den som bju’r är GTG och min plan är att hålla mig borta (genom att gå och Yoga) från hemmet tills det är dags att slå sig ner vid dukat bord. Då kommer jag även att säga hokus pokus och hiva fram kvällens BiB, som ett partytrick liksom,  och alla kommer jubla – JUBLA säger jag! Så ni vet…Fantastiskt ska det bli!

Dessutom, som en bonus, är en av middagsgästerna min kära Rallare. Nom nom, om man säger. *nom nom*

Härliga häxiga helghälsningar, Häxan

 

One response to “GTG bju’r på trerätters

Kommentera

