Fredrik Reinfeldt ringde och ville ha sin middag tillbaks…

Åh, just nu befinner jag mig mitt i den heteronormativa svennedrömmen! Rallarna lagar tacos och vi ska ha fredagsmys på en söndag. Två sparade avsnitt av på spåret hägrar efter tacon, och till det så ska vi klämma en marabou frukt och mandel. Alltså…  Jag gillar’t! Naturligtvis ska även GTG närvara, hon är alltid ett lika pikant inslag i vårt förhållande. För att piffsa upp kvällen lite extra kommer även webbutvecklar’n – och vi har valt STARK sås.

Själv har jag bidragit med min paradrätt: Guacemole – med den hemliga ingrediensen… sweet chilisås. Från Kulturtanten, varsågod för tipset!

Kommentera

