Åka åka tåg åka tåg åka tåg!

En snabb överslagsräkning avslöjar att jag denna vecka kommer spendera ca 10,5 timmar på tåg! Ja, denna arbetsvecka that is – sedan blir det ca 2 timmar till helgen också. Okej, så det är bara början på  arbetsveckan men redan har jag lämnat in en projektansökan á 75 000 kr samt en projektredovisning SAMT hoppat på mitt första tåg . Duktig liten kulturarbetare! Just nu åker jag Stockholm – Malmö, vagn 6 plats 33. Det är bara att komma förbi och säga hej. Jag bjuder gärna på kaffe, har ju svart prio kort dvs gratis kaffe. Etc etc.

I kväll blir det lite distriktsutveckling samt hotellhäng. Hoppas på dålig tv och fafafel! Nu… tror jag att jag har jobbat klart. Dags för kaffe (gratis, win!) och sista Sookie Stackhouse-boken, hur ska jag kunna vänta på en ny när denna är slut? Snyft…

 

Kommentera

