Morgonträning & kontorshäng

Tio noll noll slank jag in på Malmö-kontoret i förmiddags. Innan dess hade jag varit på gymmet SAMT ätit frukost på café Simrishamnsgatan. Känner mig som en mkt mkt professionell och hälsosam människa.  Älskar Friskis & Svettis på ett rent platoniskt vis. Vart man än befinner sig i landet är det nästan samma lokaler man stiger in i (ja, i stort sett, Parkmöllans lokaler var betydligt mer ”Skanstull” än ”Kungsholmen” om man säger) – flashig front desk, maskiner, svett och någon typ av ”pepp” musik. Dock att på parkmöllan så var det Blues i högtalarna i morse. Uppskattades av denna tjej med lugnt morgontempo. Om jag blir superstjärna en vacker dag tror jag att jag ska lägga in friskis i min turnérutin. Det ska va krav på att ha friskis i städerna jag besöker, för det är så gött med ett ”home away from home” när man flänger världen runt… Ska förvisso också inför det i mitt befintliga flängande.

Anyhoo, morgonträning, sjukt bra grej!

Kommentera

