Just nu…

JUST NU… (har jag snor i hela huvudet, sitter på kontoret och borde egentligen ringa till folk och snörvlar i deras öron. Men, vill hellre blogga. Då inspirationen/kreativiteten är något låg passar Helenas enkät perfekt att fördriva tiden med!)

Läser jag: ”Feed” av Mira Grant
… och tycker: att den verkar bra, efter drygt 70 sidor lästa. Kombinationen zombies och bloggare (dock inte zombies som bloggar, utan folk som bloggar om zombies) känns som en kul  vinkel. Dessutom intressant att läsa en zombiestory med ett fungerande (tror jag?) samhälle, där man alltså har ett liv, inte bara en kamp för överlevnad, parallellt med att det lufsar runt återlevare på gatorna.
Lyssnar jag på: ”Facit” av/med Säkert!, och peppar inför konsert på Spegeln i Gävle 5e mars.
Tittar jag på: Har precis börjat med säsong 1 av Buffy. Åh, som jag älskar det! Giles framföra allt…
Känner jag: Snorig, trött och omotiverad. Tror att jag behöver helg snart igen.
Önskar jag: Jag vill verkligen verkligen vinna 40 000 miljarder på trissen. Det vore… kult.
Längtar jag efter: soffa, stickning, ljudbok – i kombination. Bara så.

One response to “Just nu…

  1. Åh Buffy. Det ska jag roa mig med idag. Jag räknar kallt med att det finns på youtube. Tack. Hej.

Kommentera

