Pepp!? På en fredag?

Vad är grejen med att man en fredag strax innan lunch drabbas av (ja, jag säger drabbas – sug på den) ENERGI?! Plötsligt känner jag mig entusiastisk över att jobba, att ta i och fixa, styra upp, kontakta alla människor som jag har dodgat i veckor pga orkar ej och bara beta av och kryssa bam bam bam på to do-listan? Vad är grejen med det? Känns ovant.

Låg hemma sjuk måndag, onsdag, torsdag och har inte fått nåt gjort på jobbet denna vecka (tisdag var ett epic fail), så kanske är jag nu pepp av ren självbevarelsedrift? Eller så är det helt enkelt helgen som hägrar, och jag tänker att jag ska sopa lite framför egen ångest-dörr innan jag checkar ut? Ser fram emot en helt fantastiskt icke-bokad helg utan jobbplaner. Utan särskilt mycket planer alls faktiskt – vilket känns härligt! Ska gå på teaterpremiär på lördag med GTG samt dricka maltdryck/druvdryck på lokal. Annars är schemat väldigt öppet. Kanske att jag köper garn på söndag. Älskar den att-göra-listan!

TO DO Helgen v 7

Lördag: Gå på teater. Dricka malt- och/eller druvdryck

Söndag: Köpa garn.

2 responses to “Pepp!? På en fredag?

  1. Bra och så. hej /fröken B

  2. Ja, jag är inte där ännu men jo – jag tror det är bra!
    Och helg. mkt mkt bra grej!

    NU: Lunch! också bra grej.

Kommentera

