Vad jag egentligen vill säga när jag bär rött läppstift

Fierce! I dag är jag snygg, i dag är jag proffsig, i dag finns det ingen hosta, snuva, feber eller svullen halsmandel i världen som kan stoppa mig från att göra succé. Focus on my mouth. Jag har nåt att säga här! Haaaaallå! HAAAALLÅ!?

Okej. Ja, ok. Jag är lite trött i dag, men skit i det du. Titta mig INTE i ögonen, NEJ! Titta på munnen, på MUNNEN sa jag. Munnen. Den är röd och exakt och gnistrande. Det är detta jag vill förmedla, inte allt det där hudfärgade* runt om. Inte de där smala springorna av grönt och rödsprängt.

You. Better. Focus. On. My. Mouth!

*svullet gulrosa

MVH HÄXAN

Ps. Bilden = snodd

 

Kommentera

