Jag vill va din Bonnie om du är min Clyde

Ibland sjunger Rallarn och jag duett. Vi sjunger alltid samma låt. Det vet alla som vet något om något. Jag trodde att det där med par som pratar om sin låt bara var en myt/efterkonstruktion. Men om detta inte är vår låt vet jag inte vad. Älskar detta eftersom det är hjärta och smärta på hälsingemål. Och för att det inte blir bättre än såhär.

Rallarns favoritrad lyder: jag har sett dig sitta i tv, i kläder som äldre bär, och när han sjunger det ser han alltid så förtjust ut. Kul med vuxenkläder liksom. Mkt mkt kul!

Persson får mig att längta till sommaren och till att åka en kvalmig  buss 62 mot Koholmen. Just nu längtar jag ca 600% efter detta.

Kommentera

