Superfreakingawesom

Varför jag tror att detta kommer bli en bra dag? Kanske för att jag vaknade i morse och tänkte ”undrar vad det är för dag i dag”, för att i nästa tanke konstatera  att ”just  ja, det är ju en super-freaking-awseom-day sent by the old ones i dag”.  På riktigt. Ibland vill jag bara krama mig själv och säga ”det blir nog bra det där ”. Uppenbarligen är personen Mallan på väg ut ur drömsömn en fantastisk människa.

Jag toppade dessutom morgonen med att äta dipp till frukost. Mmmm – di pp! Nu är jag redo onsdag, kom och ta mig! You super-freaking-awesom day sent by the old ones!

Ps. Bilden kommer från duktig snubbe på DeviantArt

Kommentera

