Flärdfull shopping runt Odenplan

Shoppingspree på lunchen! Mycket trevligt. Mitt shoppande har det senaste året i princip begränsat sig till de ställen jag smidigt kan ta mig till under lunchen. Jobbar nära Odenplan, så det finns lite att välja på – men ofta blir det så basic som Indiska, Lindex och Åhlens (och mitt bästa: Stadsmissionen på Hagagatan) . Låter lite trist, men jag tycker ofta att det går att hitta riktigt schyssta grejor på kedjorna. Jag = ej modelejon, men med lite pärlor i öronen och en trasa på huvvet ser jag söt ut allt som oftast.

Dagens fynd/dyrsbarheter:

  • Två koftor, en grön fin & en grå lite trashig
  • Leggins, för mina sista  användbara visar redan mer hud än vad som är brukligt. Tips: Leggins är A och O i en kulturtants garderob då svarta sjok och leggins är lite av en signatur-outfit du bara måste ha.

  • OPI nagellack. Dyrare, bättre, snyggare. Rött precis som vanligt, eller för att vara exakt nyanse; friar friar pants on fire. Schnygg!
  • Lysmelk tills lönen tog slut!. :(   ….nä nä nä, jag hejdade mig vid 18kr. Så dum är jag inte!

Längtar mycket till min Yoga nu, och till Misfits!

Ps. och till kille också.

Kommentera

