Ryggont samt epic win!

Pajade ryggen på yogan i torsdags men har nu med mycket möda och några ojojoj (obs! kärringljud, föreställer er ett stön mellan varje oj) lyckats prestera vad som förväntas av mig då det är min städvecka i kollektivet. Dock, jag har varit mycket bättre i ryggen idag. I går var det mycket mer synd om mig. Då tvingade jag t.ex Rallarn att springa och hämta en påse med hårprodukter till ett värde av 700 kr jag glömt på cafét där vi fikat. Detta drama utspelade sig 5 minuter innan vår bio  (True Grit – den får 4/5) skulle börja.

Mitt försvar: Jag hade faktiskt jätte ont i ryggen! Orkade inte springa, och Rallarn är ju så rask och duktig.

Fick dock dåligt samvete när han kom tillbaks (med påse!) och jag hörde GTG’s ord om att jag kör med killen ringandes i öronen. Men men; Rallarn är nöjd, jag är nöjd, alla hann till filmen och min dyra inpackning står i skåpet. Epic win!

Nu: Kollektivhäng med GTG, Yoga och Coach. Det blir Winters bone på storbild, kaffe och kanske något gott.

2 responses to “Ryggont samt epic win!

  1. fast alltså. jag gillar att du kör med honom.
    och framför allt gillar HAN att du kör med honom.

    MVH
    /GTG

  2. Kulturinjektion

    Alltså är alla nöjda. Epic win!

Kommentera

