Djur jag känner mig som i dag

Alltså, det kanske kommer ett lite bittert och sorgligt inlägg inom kort. Har så att säga ”analogbloggat” det i mitt block när jag åkte tåg i går. Men jag vet inte om det är rätt inlägg för den här bloggen. Anyhoo… Snabb sammanfattning. Såhär känner jag mig i dag när jag inte anser mig få tillbörlig respekt och uppskattning av kollega på jobbet:

Förtydligande: Ledsen apa. Så himla sorgligt!

Vill mycket hellre känna mig såhär:

Dvs. helt galen men ändå på gång. Fierce som fan liksom! Det är min plan att vara betydligt mera fladdermus och mycket mindre apa i morgon.

Tack å hej!

Ps. Bilder från fantastiska ”Dårligt udstoppede dyr” på Facebook.

 

Kommentera

