Annika Norlin är gud

Hur bra Säkert-konserten var i helgen? Jag skojar inte om jag säger
att det var en av mina fem bästa konsertögonblick i livet. Har inte räknat riktigt på detta, men spontant känns de rätt att säga så. Herre-gud! Den kvinnan är helt otrolig. Man satt där med ett fånleende, rysningar över rygg och armar och tårar i ögonen. Och jag lovar, det var inte bara jag som var blödig. Tror att ca hela publiken kände det samma. Ja, eller – den superdampige killen som konstant hoppade jämfota och viftade hysteriskt med vänsterarmen under större delen av konserten kände kanske något annat; men jag tror att det var någon typ av kärlek han försökte förmedla. Kanske en lite för komplex känsla för honom att förmedla helt enkelt. Gott så.

Kommentera

