Kosmos säger: Glasvegas på Kägelbanan i kväll!

Från att inte ha gått på spelning på väldigt länge, så kommer det nu två på raken. Först Säkert i lördags då. Sedan det faktum att jag för en liten stund sedan blev erbjuden att köpa biljetter till kvällens Glasvegas-spelning på Kägelbanan av en kompis. Tackade ja, för det kändes rätt! Har egentligen inte råd men jag tänker att det är kosmos som talar till mig. Vem är då jag att nobba? Så jag kommer ta Big Red under armen (han var den första jag kom att tänka på i Glasvegas-sammanhang, kanske för att Geraldine spelades konstant på han fest den där gången då jag träffade Rallarn för första gången) och bege mig dit i kväll. Dags att dyka in på Spotify och lyssna på nya skivan med andra ord!

3 responses to “Kosmos säger: Glasvegas på Kägelbanan i kväll!

  1. Åh. Lyxigt. Underbart osv osv. Själv får man försöka vara lite mindre cool och se dem på annexet. A men ha det så jävla kul då. Skoja ba. Ha de bäst. osv osv. Hej från Fröken

  2. Kulturinjektion

    Kosmos som talar etc etc. Du ska ju på teater!

Kommentera

