Klok gumma

Det finns tydliga tecken på att jag håller på att förvandlas (från Häxa) till en ”klok gumma”. Efter mitt ryggont har jag lite ont i benet, det strålar ner liksom, antagligen någon nervs om ligger i kläm. MEN, vid fuktigt och kallt väder (läs Tranås) blir det värre. Jag kan alltså förutspå väder, hur tufft är detta? Jag kommer kunna sitta på en sten i skogen/bänk utanför förfallet eternithus och säga ”nu är det ruskväder på intågande, jag känner det i benet. Benet har aldrig haft fel! Hör ni det?! Benet har aldrig fel!”

Ser mycket fram emot detta scenario!

MVH Häxan

Kommentera

