LOL!

Kul lunch. Blev uppringd av ett 031 nummer och svarade. Det är så mycket folk som ringer mig hela tiden från hela landet, så jag tänkte inte så mycket på det. En tjej sa att hon ringde från ”The Studio” och lät mkt glad och trevlig. Jag tänkte: ”ok, någon förening som jag mailat och glömt bort. Låt trevlig och låtsas som att du vet precis vad hon snackar om, tillslut kommer du nog på vilka dom är.” Dock att det inte va en förening. The Studio är ett företag som erbjuder dig att bli ”a model for a day” och tydligen så hade ju jag deltagit i en av deras tävlingar (nej) för ett tag sedan (nej sa jag), och nu hade jag vunnit en gratis sminkning och fotografering!!! LOL!

Tackade vänligt men bestämt nej men fnissade också lite och tänkte på festa mysa maila. Undrar om det är paket Smaragd jag har vunnit? Nu får jag aldrig veta. :(

Ehh… ja det var det. Åt också morotsbiffar. Go lunch!

Kommentera

