Det är bara å gör’t!

Dagens tema: ”Det är bara å gör’t” Kom ihåg vart ni hörde det först! Saker jag hittills har gjort i dag:

  • Gymmat
  • Hemnetsurfat
  • Jobbat (lite)

Ah… Alltså, två av tre är ju ganska bra. Men nu ska jag ta tag i det där sista också tänkte  jag. Och i eftermiddag blir det ”möte med mig själv” på Ritorno. Den ultimata dekadensen – älskar’t!

Ps. Träffade en föreningstjej från Sörmland för ett tag sedan som var så skön. Hon hade humpat på festival och ”bärt en massa grejer”. BÄRT! Älskar det! Måste börja bejaka mitt Sörmländska, gnälliga arv lite mer. Te.x. ”I dag har jag jobbat som en iller och bärt pärmar på kontoret hela dan. Inte konstigt att jag hänger som en märla. Hart när värt!”

Kommentera

