Alla dessa bokhögar…

Har i helgen gjort mitt bästa för att städa undan alla bokhögar som ligger överallt. Man kan säga att jag lyckades sådär. Kollektivet är ju en andrahandslägenhet, och jag har bara en bokhylla här. Skulle behöva i alla fall två, och då försöker jag ändå att inte köpa speciellt mycket böcker. Har däremot svårt att göra mig av med de jag köper (vilket är en av anledningarna till att jag t.ex har tveksamma titlar som Hypnotisören i min bokhylla… Alltså, jag ska jobba på det där.) I vilket fall. Nu har jag gjort en så kallad tetrispackning i den hyllan som jag äger. Tror det ska kunna hålla i alla fall i några veckor, framförallt eftersom det är sjukt svårt att få ut böcker ur hyllan nu, de sitter som berg!

Gillar att kombinera böcker och fina saker. Denna bokhylla = en karamell. Älskar’t!

Kommentera

