Att missa Murakami-tåget

Åh, jag känner stressen. Som ni ser i mitt tidigare bokhylle-inlägg så ligger Fågeln som vrider upp världen fortfarande prydligt staplad i en av högarna ovanpå bokhyllan. Gah! Jag som haft som ambition att haka på Bokcirkeln i P1 och borde ha läst fram till sidan 149 i dag, har inte ens öppnat (inte ens bläddrat) i boken. Illa. Jag får helt enkelt lyssna i efterhand och försöka läsa ikapp under resans gång. Dessutom tänker jag lyssna på Kafka på jobbet som också cirklar boken och dessutom spelar in en podcastserie om det hela. Intressant!

Får återkomma med reflektioner när jag läst lite helt enkelt.

4 responses to “Att missa Murakami-tåget

  1. Jaha ja. Ja det ska bli intressant. Kafka på stranden var aptråkig tyckte jag. pippin som vred upp världen. gillart.

  2. Kulturinjektion

    Åh, så du gillar? Intressant. När jag läst ikapp lite kanske vi får dricka öl och diskutera helt enkelt?

  3. Ja, lyssna! Vi behöver lite lyssnarreaktioner, det är ett som är säkert. Och att dricka alkohol och diskutera Fågeln kan jag säga av egen erfarenhet är en synnerligen god kombo. Gör’t!

  4. Kulturinjektion

    Ska försöka klämma båda första delen av boken + podden under tågresa på söndag, återkommer säkerligen efter det!

Kommentera

