En kombination av mina två bästa saker: katt & ost

GTG vet hur man peppar en deppad kulturarbetare. Det kom precis ett facebookmail som löd: ”Jobbig dag? Ja, men du har i alla fall ingen ost i nyllet.
Heja dig!”

Plus denna bild:

Det är, nu när jag känner efter, faktiskt helt korrekt! Ingen ost alls. Tur också att hon lyckades pricka in detta mail samma dag som jag har gullig-katt-dag på bloggen. #WIN!

 

2 responses to “En kombination av mina två bästa saker: katt & ost

  1. Du vet om att det finns en blomma som kallas kattost va? Borde vara given i en framtida trädgård väl? ;)

  2. Kulturinjektion

    Herregud! Från och med nu ska det vara min favoritblomma! Tack för infon.

Kommentera

