Kokar av ilska!

Det faktum att en viss person får mig att koka av ilska just nu? Hur känner vi för det? Och då får man ändå tänka att personen lyckas med detta trots att den  befinner sig ca 20 mil bort. Man ba: ”ironi går kanske  inte fram via mail men negativ och gnällig gör det!!!!”

Ah. Ok. Slut på argt/frustrerat meddelande. Bjuder på en söt katt för att knyta ihop påsen och illustrera exakt hur mycket jag kokar. Såhär mycket:

Ps. Efter att ha sett bilden ovan + den här bilden blev jag mycket sugen på att hitta fler bilder på katter i söta kostymer. Googlade således katt i kostym. Man ba: FAIL! Upp dyker såklart triljonerziljoner bilder på människor i ”sexiga” kattkostymer, dvs det jag är mest rädd för i hela världen. Kräktes lite i munnen. Ok, nu ska jag hämta kaffe och fortsätta arbetsdagen.

Kommentera

