Vecka 12, du din jävel…

Gud vilken konstig och skakig vecka. Verkligen upp och ner och upp igen…

Lite såhär känner jag för vecka 12.

Måndag: Woho! Kallad på lägenhetsvisning i Högdalen!

Tisdag: ”Det är ingen idé att du ens går på visningen” citat sur tant i Stockholms bostadskös växel.

Onsdag: Livet… Jag menar LIVET! *vårdeppen kommer och tar mig, hjäääälp*

Torsdag: Läkarbesök och information om att jag numera ska medicineras för  ett hjärtfel jag haft sedan jag var bebis. Inget alarmerande enligt läkaren ”men lika bra att börja i tid”. Man ba, ”hej jag är 29 och äter betablockerare”. Insikt: ”Ok,  jag är dödlig…. Jag kommer alltså att dö… ahhh! Skjut mä!”

Fredag: Äter piller och läser på bipacksedeln om eventuella biverkningar. Ca 200 listas. Från yrsel och torrhosta till psykos och impotens.

The joy!

4 responses to “Vecka 12, du din jävel…

  1. Åh. jag vill säga nåt fint. Så du vet.

  2. Kulturinjektion

    Gölle! Alltså, jag överlever…. men ibland tycker man bara att saker är lite ”menvafankomigen!

  3. I agree. menvafankomigenförfan Jag botar dig med soligt gult rum, zombies och mitt, jean-pierre och cynthax sällskap samt förmodligen några öl/glas vin på söndag! Så det så!

  4. Kulturinjektion

    Det låter mkt mkt bra! Ser fram emot söndag!

Kommentera

