Trettio dagar av musik

Äntligen ska jag hoppa på en såndäringa lista i tid! Jag tänker jämt att jag ska vara med och skriva i olika bloggutmaningar, nu senast 30 days of books, som bland annat Bokhora körde hårt med, men jag missar alltid i starten och sen ids jag inte hämta in. Men nu är jag hyfsat snabb på bollen. Hittade denna musikaliska motsvarighet hos bloggaren formerly known as trettioplus. Vi kör, så ser vi  när jag faller ifrån. Då får ni hojta, om ni tycker det är kult.

Trettio dagar av musik

  1. din favoritlåt
  2. din hatlåt
  3. en låt som gör dig glad
  4. en låt som gör dig ledsen
  5. en låt som påminner dig om någon
  6. en låt som påminner dig om ett ställe
  7. en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle
  8. en låt som du kan hela texten till
  9. en låt du kan dansa till
  10. en låt som får dig att somna
  11. en låt av ditt favoritband
  12. en låt av ett band du hatar
  13. en låt som är guilty pleasure
  14. en låt som ingen tror att du skulle älska
  15. en låt som beskriver dig
  16. en låt som du brukade älska men nu hatar
  17. en låt som du ofta hör på radio
  18. en låt som du önskar att du fick höra på radio
  19. en låt från din favoritplatta
  20. en låt du lyssnar på när du är arg
  21. en låt du lyssnar på när du är lycklig
  22. en låt du lyssnar på när du är ledsen
  23. en låt du vill ha på ditt bröllop
  24. en låt du vill ha på din begravning
  25. en låt som får dig att skratta
  26. en låt du kan spela på instrument
  27. en låt du skulle vilja kunna spela på instrument
  28. en låt som får dig att känna dig skyldig
  29. en låt från din barndom
  30. din favoritlåt från den här tiden förra året

 

Kommentera

