Anledning till varför man ej ska googla keramik + bordell

Man får upp bilder på sin värsta mardröm!

När jag ser denna bild vill jag gå hem och lägga mig. Gud, detta är min största ångest… Aj aj aj!

2 responses to “Anledning till varför man ej ska googla keramik + bordell

  1. fyyyy. Och jag som precis satt och åt bullar samtidigt som jag läste. Tuggan fastnade i halsen kan jag säga.

  2. Kulturinjektion

    Mmm, jag som får blodtrycksfall och nästan svimmar när jag råkar skära mig i händerna. Även om det inte alls är djupt. Fy alltså. Men nu har jag tittat äckel-fascinerat några gånger, och jag tro jag väljer att se det som någon typ av KBT.

Kommentera

