Kanske var det pga detta SD fick 19% i AB-pollen?

Nä… hoppas inte det.

I vilket fall, detta lilla mästerverk kommer jag att cykla runt på den närmaste tiden. Var och hämtade den hos webbutvecklaren i går, och ja, jag lyckades i alla fall cykla hem den.

Alltså jo, den är lite skranglig och dämpningen är sådär. Och jo, man kan missta den för ett PR-jippo för sverigedemokraterna. Men jag tycker den har sin charm! Nu ska jag bara köpa lysen till den också så jag inte är en komplett trafikfara, och en hjälm… spelar ingen roll att jag inte längre kommer ses som tuffast i klassen – kommer dö utan hjälm! ( så så får det bli!)

Kommentera

