Osorterad skit på 140 tecken

Vet inte om detta tyder på att jag har för få hobbies (ja, eller kanske dålig arbetsmoral eftersom jag skriver detta på arbetstid just nu), men jag tycker verkligen att det är jättekul att sitta och uppdatera that can be my new tweet igen och igen och igen. Jag gillar liksom att få mig själv i en kort, ärlig och ocensurerad form och inbillar mig att eftersom tweetsen blir roliga så måste ju JAG vara rolig! Men alltså, seriöst, summan av all skit jag häver ur mig är  fantastiskt festlig!

(Grammatiken lämnar naturligtvis en hel del till övers att önska, men essensen är njutbar!)

Dock att jag kommer att inte städat på centralen He-rre-guuuuu-uuuuuUUUUUd!

Som en sann ynnest Jag tänker att knyta vissa kvinnliga bloggare till Skottland eller nåt.

Bara en rolig timma.Nu pratar om detta! Tonårspojkar samt människor utklädda till helgen.

Ironin i media etc? Detta diskuteras i kaffeautomat… ?! Ja, det är eg mkt mkt bra för att jag behöver?

Kom igen nu lyckats knappa så tokigt! Dagens känsla: Pengakåt… Har inte läst böckerna, så att man ba?

Less is more – varsågod! Älskar barska kulturkvinnor! Är självkänsla en ynnest!

Meh i p4 country. Uppdatering: Kom på pengar = mkt pepp. Jobbar med mecenater?!

I dag = ca tre kvinnor i mitten kl15 i detta resten av befolkningen kulturarbetare. Nog så.

Dricker folköl, surar och katter har inte lätt. Trist att inte ihåg allt, men jag ej hemmafru.

Skriv om saker som smakfullt! Enhörning – nej. Råsunda? Möjligen. Globen – Ja! Globen i mig.

Mmm… vi håller där. Ber om ursäkt för detta inlägg. Men är ändå väldigt nöjd.

MVH Kulturtanten

 

Kommentera

