Trött som man va på 20-talet

Tröttman fortsätter. Kult fakta: Somnade på väg ner i hissen i morse, lutad mot väggen. Obs att vi bor på tredje våningen. Vad kan hissfärden ta? Tio sekunder kanske? Hur normalt känns detta? Känns som ett grepp för att visualisera trötthet i en stumfilm. *gääääsp är så trött, lutar mig mot väggen, somnar, vaknar med ett ryck, mortified*

Min bästa gissning just nu är att extremtröttman är en kombination av att jag har varit totalfokuserad på en uppgift nu i ca 2 månaders tid (arrangemanget som vi hade i helgen) och nu när den är avklarad så släpper alla spänningar som jag gått runt med. Detta i kombination med att jag kommer vara ledig i fem dagar med start i morgon (jippie!) gör att jag är på vägt att k0ppla ner alla system i kroppen till viloläge.

Dock gör saker som att jag somnar i hissen mig lite fundersam. Sov ändå i runda slängar sju och en halv timma i natt, och jag borde inte vara så totalt paj som jag är. Dock att jag var bakis  går, och jag har inte längre någon rutin på att vara bakis… kanske det är dag två av bakfylla som har inletts i dag? Gu, värdigheten…

Kommentera

