Söndagsprioriteringar

I dag måste jag skriva klart en bidragsansökan för den styrelse jag sitter i, jag borde verkligen städa lägenheten och mitt rum är något av en sanitär olägenhet (jag vet, fräsch tjej) så städning där känns också som en jävligt relevant grej att ta tag i.

Vad jag ska göra i dag? MEGALOPPIS I SOLNA, TJOOOHOOOOO!

Alltså. Till mitt försvar: Jobbade på Jenny Wilson-konserten i Philadelphiakyrkan i går, och nu har jag 700 svarta kronor i fickan som bränner och svider. Dom måste (måste) omsättas i plåtburkar, Gävleporslin, alternativt BoFajans-vaser. Såärebara.

One response to “Söndagsprioriteringar

  1. Like på dina prioriteringar!

Kommentera

