Kaffe, strap-ons och nazister, vilken fredag!

Fredagen den 13e, det finns så mycket att blogga om idag! Som att jag redan innan lunch har spillt kaffe över min vita t-shirt eller det faktum att GTG i sin panamahatt påminner om en nazist från en Indiana Jones-film alternativt ett brittiskt högdjur (alltså vi återkommer till detta i ett separat inlägg).

Vi skulle även kunna prata om strap-ons hela eftermiddagen, för det var kring denna praktiska doning (plagg/verktyg) som samtalet vid gårdagens ölande kretsade. Alltså det finns material här. Och då har jag inte ens nämnt att jag har min plantage-outfit på mig i dag. Fast nu nämnde jag visst det. Oh well.

Sa jag att jag jobbar från Liljeholmen idag förresten?

One response to “Kaffe, strap-ons och nazister, vilken fredag!

  1. Strap-ons är alltid ett intressant samtalsämne :)

Kommentera

