Besväras du av ilska, vreda och förtrytelse? Se dessa healingtips!

Dagens förhärskande känsla: ilsk och snarstucken.
Går runt och irriterar mig på saker och beteenden, både mitt eget och andras. Till exempel är jag jävligt less över min egen oförmåga att ta tag i vissa arbetsuppgifter (både professionella och några väldigt prosaiska hushållsgöromål), jag är sur på trötta gubbar som revirpinkar och använder sig av härskartekniker på ett uppenbart och genomskinligt sätt och jag är skittrött på menlöst folk som skriver menlösa statusuppdateringar på facebook.

Var tvungen att googla ”ilsk och snarstucken” för inspiration och hittar då detta: Besväras du av ilska, vreda och förtrytelse? Se dessa healingtips!
Alltså, man pallar ju inte ens att vara trött på världen om folk ändå beter sig som något från Festa mysa maila’s blogg!

Jag dör. Eller, först ska jag på möte. Sedan dör jag.

MVH Häxan

Kommentera

