Gråtmildheten

Är väldigt gråtmild idag, dock att det än så länge har stannat vid glansig ögon här på jobbet, Dvs. inget ovärdigt hulkande. Har triggats igång av allt mellan högt och lågt, tex:

  • En tjej som sitter i samma styrelse som jag födde barn för några veckor sedan, men det blev någon typ av komplikationer under förlossningen och läget var kritiskt för ungen. Allt har varit väldigt ovisst men i dag publicerades en bild på bebisen på Facebook med ett meddelande om att de får åka hem idag. Sjukt fint, snyfty snyfty.
  • Personalkören på mitt kontor sjöng fina sommarvisor på avslutningen idag. Snyfty snyfty.
  • Gustaf Kjellvander (Fine arts showcase, songs of soil mm) har dött. Jag lyssnar på ”Paige” och ”Death of aHarvester” och… ja, snyfty snyfty.

PMS much?

Ps. Alltså, inte för att det är konstigt på något vis att bli ledsen när någon dör, men jag menar jag har inte tänkt på Gustaf Kjellvander sedan 2002 eller så. Ds.

Kommentera

