Om Rallarn fick jobbet?

JA!

Rallarn fick sitt jobb och nu ska han arbeta (bland annat) som twitty-ansvarig. Sjukt roligt! Dock att han kanske har andra arbetsuppgifter som är viktigare, men twitty-ansvaret är hans, och han måste representera sin organisation i det han twittrar. Alltså, konceptet ”skriva icke-rumsrena tweets till Rallarn” kommer under hösten vara ett så kallat återkommande nöje. Jag myser redan nu.

En annan sak med jobbet som Rallarn bävar inför är att han lovat dem att ta körkort inom kort.  Hahaha! Mkt mkt roligt, med tanke på att Rallarn inte vill ta körkort. T.ex var ju ”att inte ha körkort” en viktig grej när han beskrev sitt drömscenario för mig i våras. Men nu måste han, och i går satt han bakom ratten för första gången, med min mor bredvid sig. Han snurrade runt på en parkeringsplats, startade och stannade. Jag fick inte titta, för jag skulle bara skratta….. ehhh, JA!

Hur som helst, tror det hela kommer går väldigt bra tillslut. Både med körkort och twitty.

MVH Stöttande flickvän etc.

Kommentera

