Också, varför ser Jim Shannon så dum ut helatiden?

Se på mig, haha – jag bloggar igen! Så. Himla. Längesedan.
Så, vad är det som får igång mig igen då? Vad får mina fingrar att klia, undrar ni alla (ja det gör ni, alla har saknat mig och min blogg hejdlöst)? Kanske det ljuva sambolivet? Några vilda eskapader i samband med flytten från kollektivet (!!!) till lägenhet med mitt eget efternamn på dörren (!)? Ehh… Nä.

Det är det där jävla Terra Nova!

Hur kan man ta ingredienserna tidsresor (!), nykolonialism (!!) och dinosaurier (!!!!!!!!!! ) och göra skit av det?
Vill ni höra min dom? Vill ni det?! Terra Nova = 7th Heaven i djungeln… Dock MED dinosaurier, vilket såklart drar upp betyget något.

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Här ser vi förövrigt en familj som hade gynnats mycket av ”max två barn”-regeln.

 

Kommentera

